De ce ne plac bărbații?

      Fie că recunoaștem sau nu, majoritatea femeilor au un mare defect - ne plac bărbații! Lăsând gluma la o parte, defect sau calitate, oare de ce ne plac bărbații? Și de ce anume o parte din ei? Cum de preferăm bruneții cu ochi verzi, iar colega de bancă e înnebunită după bărbați blonzi? Ce ne atrage mai mult la fii lui Adam? Faptul că sunt puternici, loiali, carismatici sau poate imprevizibili?
      În diferite discuții cu prietenele la o cafea, desigur că vorbim și despre bărbați. Unele dintre noi cred că pentru a te îndrăgosti de un mascul pentru început contează aspectul fizic, capacitatea acestuia de a te atrage, de ați stârni interesul și de a-ți da foc inimii... În cealaltă tabără se situează femeile care pun accentul pe calitățile interioare, care-și doresc niște parteneri inteligenți și cu un comportament placut.
      Dincolo de această catalogare, cum de se întâmplă ca o femeie plăcută, realizată profesional să aibă alături un bărbat care întrece adesea orice limită ... sunt mincinoși, profită de bunătatea femeii, este fără respect și multe altele. Desigur, sunt și femei care se încadrează în această categorie. Fiecare din noi are motivele ei pentru care ii plac barbatii. Care sunt motivele tale?

9 comentarii:

  1. Eu cred ca astia cum ar fi Sir Elton John ori George Michael, dar si altii, urasc prea tare barfele si asta cred ca i-a intors pe dos.Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lulu,iti inteleg sentimentele; cred ca in sinea ta,iti doresti sa ai un sotz care sa'ti dea siguranta dar iti doresti pe langa asta ,sa ai si un amant care sa iti stimuleze dorintele. Asa -s oamenii din lumea literelor,mai boemi...:)
    Totusi,fii prudenta,un menage a trois e o experienta periculoasa;)

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde ai luat ideea de menage a trois??? Era o simpla curiozitate intrebarea "de ce ne plac barbatii?" Si ca sa fiu explicita, mie imi place barbatul pe care il am langa mine pentru ca e spiritual, glumet, respectuos, bland, inteligent si e si frumos. Poate aduce a lauda, dar sunt multumita pe deplin de ce mi-a dat Dumnezeu sau de ce mi-am ales eu. N-am nevoie de amant, ma simt implinita cu un singur barbat prezent in viata mea. Sper ca esti femeie, Anonimule, si nu barbat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciudat, mie nu-mi plac barbatii. :P Lasand gluma la o parte, avem, de cele mai multe ori, motive inconstiente pentru care ne-alegem partenerul(a) de viata. Psihologice si fiziologice. Deh, niste feromoni pe-acolo... A vorbi despre asta la o cafea este cel mai bun exercitiu de rationalizare. Inutil, de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu toti barbatii sunt ticalosi! :) sunt si femei care profita de bunatatea noastra! :) :) ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sigurr! Oricum psihicului sau fiziologicului nu-i putem impune sa ne placa persoanele blonde sau cele inalte. Am incercat adesea sa-mi explic mie insami de ce il iubesc pe barbatul de langa mine... si am gasit si posibile raspunsuri. Cred ca nu-i chiar inutil acest exercitiu de rationalizare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Citit cu placere. Dincolo de detalii. Placut ca mai sunt femei carora LE PLAC... barbatii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si chiar asa. De ce va plac voua barbatii?
    Noi suntem mai badarani din fire, uitam sa facem cadouri, uitam cand sunt zilele de nastere si alte evenimente care voi le tineti la loc de cinste.
    Si totusi, de ce va plac voua barbatii?
    O parte dau in placerea bauturii, altii cauta altele, si totusi.
    Cata compasiune poate exista in voi incat ori de cate ori el face o gafa tu-l ierti din nou?

    Dar stii ceva? ... Si barbatilor de plac femeile. Poate chiar mai mult unora decat altora, dar per ansamblu le plac foarte mult femeile.

    De ce ?
    Poti uita "durerea" care te apasa cand nu esti cu el/ea? Daca intradevar poti, ce esti tu?

    Nu fi trecator prin lume.
    Nada Crap

    RăspundețiȘtergere
  9. Comentariu la titlul blogului tau:

    "Libertatea se naste din cuvânt"

    Raspuns:

    "Cuvântul se naşte din tăcere"

    "Tăcerea se naşte în singurătate"

    "Singuratatea este singura noastra virtute"

    Ne naştem singuri şi murim singuri. Ceilalţi sunt doar imagini care ne abat din drum.

    Nada Crap

    RăspundețiȘtergere