France 2011

Franța e pentru mine țara de care m-am îndrăgostit încă înainte de a o vizita. De fapt, m-am îndrăgostit de limba dulce, caldă, de Joe Dassin, Alexandre Dumas, Eugen Sue și George Sand. La prima vizită dragostea mi s-a confirmat. De atunci revin cu drag aproape an de an pe tărâmul lui Voltaire. Anul acesta m-a așteptat Coasta de Azur, cu marea mai azurie ca niciodată, cu munți încețoșați și cu pescăriși hoinari. Nu voi scrie un articol despre sejur, doar niște poze care satu drept mărturie că m-am simțit foarte bine și că m-am întors bronzată, odihnită și fericită.








2 comentarii:

  1. Foarte frumoase fotografiile, iar muzica lui Joe Dassin este magnifică.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana, nici nu se compară cu pozele făcute de tine :) Dar îmi încerc și eu talentele. Joe Dassin e minunat, cred că și la 70 de ani voi fi la fel de îndrăgostită de muzica lui.

    RăspundețiȘtergere