Concurs de articole Blog pentru Basarabia

 Centrul de Studii pentru Resurse Românești  acordă un premiu de 500 de euro pentru cel mai bun articol scris de un bloger pentru Basarabia.

Condiții de participare:


  • Să ai un blog. Dacă nu ai, poţi să îţi faci, pe WordPress sau Blogspot. Nu costă nimic.


  • Să citeşti regulamentul concursului Aici.


  • Să te înscrii în concurs devenind utilizator înregistrat al paginii www.blog-pentru-basarabia.ro. Aici. Apoi să anunţi printr-un comentariu ce blog vrei să înscrii în concurs. Aici. (Înscrierea se face în perioada 2-16 iunie 2011)


  • Să scrii un articol pe blogul tău respectând condiţiile din regulamentul concursului. (Scris corect în limba română, 4.000 de caractere (cu tot cu spaţii) +/- 15%, subiectul la libera alegere – dar pentru Basarabia!)


  • Să anunţi că ai publicat articolul ce urmează să intre în concurs. (Înscrierea articolelor în concurs se face în perioada 16-23 iunie)


  • Să îţi mobilizezi prietenii să îţi voteze articolul pentru a intra în faza de jurizare. (Articolele pot fi votate în perioada 23-30 iunie)


  • Să scrii un articol care să îi convingă că este cel mai bun pe Constantin Tănase, Vitalie Călugăreanu şi Cristian Tabără.

    Inițial, n-am vrut să particip, dar mi-am spus de ce nu? Mi-a plăcut inițiativa și faptul că se discută despre Basarabia în alte condiții, în alți termeni. Mi-a plăcut că această competiție este deschisă oricui și că, indiferent cine va fi norocosul căștigător, merită să crii au articol frumos despre Basarabia. Eu vă îndemn să participați în număr cât mai mare și să convingem juriul că mai mult decât unul din cei care vor participa, merită acest premiu. Mult succes!

    Mai multe informații AICI 


  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu