Bun venit!

De mult timp voiam blog. Pare un lucru banal, deja foarte comun căci mulți dintre prietenii mei au deja un spațiu virtual unde își varsă necazul, își manifestă nemulțumirea față de politică, majorarea taxelor, micșorarea salariilor etc. Din lipsa timpului nu am publicat nimic, dar găsesc această modalitate de exprimare într-un fel facilă și benefică. Nu voi scrie doar despre politică sau despre literatură. Subiectele care mă interesează sunt diverse și sper să trezească interesul eventualilor cititori. Vă urez bun venit în spațiul meu virtual, bun sau rău, plăcut sau mai puțin plăcut!

12 comentarii:

  1. Sincere felicitări dragă Lilia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am introdus în blogroll-ul meu lilio

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc :) e doar un inceput timid si sper sa gasesc mereu timp sa scriu aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai venit pe blog, Lulu! :)
    Unde erai pînă acum?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eram prin preajma, dar tot am amanat. Bine ai venit si tu, Ion!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt incantanta de prezenta ta in lumea blogosferei! Iti urez mult succes si la cat mai multe postari!
    O zi faina! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oana, multumesc! Sper sa gasesm mereu timp sa scriu aici pentru mine si pentru voi. O zi frumoasa si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am avut placerea sa descopar astazi si celelalte articole scrise de... o femeie inteligenta, sensibila si cu un suflet frumos in care se amesteca tristetea cu bucuria de a trai si Speranta.
    Indraznesc o intrebare, cu ce te ocupi in Suceava?
    Indiferent de raspuns, sarutari de maini pentru o
    "rara avis" in peisajul feminin sucevean.
    Cu respect, Corneliu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Corneliu, multumesc frumos! In Suceava fac studii :) doctorale :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti doresc sa-ti realizezi ce ti-ai propus, ti-ai castigat un cititor fidel, care spera ca intr-o buna zi sa poata sa te intalneasca si daca se poate, sa te cunoasca.
    O saptamana frumoasa, bucura-te de aceasta iarna autentica.
    Cu respect, Corneliu.
    P.S. Pe net apare impreuna cu numele tau un nr. de telefon, mai este valabil?

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult, Corneliu! E o placere sa cunosti oameni noi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Un blog foarte frumos si interesant, felicitari Lulu!

    RăspundețiȘtergere