Frânturi din mine

        Mi s-au întipărit în ochi privirile ciudate, lungi, întrebătoare ale oamenilor de pe străzi. Cred că mai bine i-aș închide și aș merge orbecăind decât să mai simt că-mi e străpuns irisul de ei. Am ajuns să urăsc și să iubesc oamenii. De fapt nu-i iubesc, doar că mi-e dor de ei. Am început să merg cu privirile în jos, căutând pași prin zăpada murdară, prin bălțile de apă de pe străzi sau pe trotuarele fisurate. Oare de ce am ieșit azi din casă? Poate că mi-era dor de oameni. Mi-am adus aminte de o prietenă din liceu. N-am mai vorbit de mult timp cu ea, dar dintr-odată mi s-a făcut dor de ea. Pe vremuri ne înțelegeam bine, eram prietene. Cu timpul ne-am depărat încât nici nu am știut când s-a căsătorit. Când am aflat am simțit ceva ca o palmă peste obraz, dar cred că mai mult am simțit-o în inimă. De ce? Mi-aduc aminte de plimbările lungi pe străzile curate ale orășelului. Ne plăceau amândurora frunzele toamnei, oamenii de zăpadă și băncile din parc. Uneori ne certam. Dar împăcările erau mereu frumoase, calde.

       Nu pot înțelege de ce oameni care odată erau atât de apropiați, ajung să fie de fapt străini. Cum de am lăsat să se întâmple așa ceva? M-am desprins de bunăvoie de o bucată din mine sau poate cineva o luat-o pur și simplu? Cert este că sunt vinovată. Vreau înapoi amintirile, momentele acelea de nebunie adolescentină, micile certuri, marile probleme ale unor liceence. Îmi vreau prietena înapoi. O cheamă Ana. Și mi-e dor de ea.

6 comentarii:

  1. Lumea se schimba... si cand spun asta nu ma refer numai la oameni.
    E ca si cum am regreta ca nu mai traim pe vremea geto-dacilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, stiu ca lumea se schimba. Am sunat-o :) si intr-un moment, multe momente pe care le-am petrecut impreuna s-au perindat in mintea mea. Ma bucur ca uneori lucrurile pot fi indreptate intr-un fel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietenia este o floare rara! Pretuiesti-o si ingrijeste-o daca vrei sa nu se stinga.
    In rest, MULTA LUME...,PUTINI OAMENI!
    Toate cele bune!C.

    RăspundețiȘtergere
  4. Prietenia ca si o relatie, trebuie intretinuta :) Multumesc pentru sugestie, C.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fostul meu iubit m-a părăsit în urmă cu 7 săptămâni, după ce am încercat TOTUL să-mi restabilesc relația și am fost dezamăgit. Nimeni nu a rezolvat, O săptămână mai târziu am văzut site-ul Dr. Ilekhojie și după ce l-am contactat pe Dr. Ilelhojie pentru ajutor, totul se schimbă automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul mi-a fost peste tot, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost eficient. Dr. Ilekhojie este NUMAI războiul de vrăjitoare cu care am avut succes, prietenul meu m-a sunat și mi-a spus că vrea să ne întoarcem și să vrea, de asemenea, să ne căsătorim cu mine. s-a întors la mine rugându-mă să-l accept înapoi și acest lucru s-a întâmplat Datorită ajutorului Dr. Ilekhojie. Sunt atât de fericit încât mi-am revenit iubitul. Contactați acum Dr. Ilekhojie pentru o vrajă urgentă și rapidă de dragoste pentru a vă câștiga relația.

    Iată contactul său
    Sunați / WhatsApp: +2348147400259
    E-mail: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau doar ca întreaga lume să afle despre această cască de vrăjire pe care am întâlnit-o cu ceva timp în urmă, nu pot spune tot ce a făcut pentru mine. soția mea m-a părăsit în urmă cu 3 ani, cu copiii mei am navigat pe net când am întâlnit mărturia acestui minunat bărbat online am decis să o încerc și soția mea este din nou la mine acum și suntem fericiți căsătoriți din nou pentru că este prea mult să scriu tot ce pot spune este mulțumesc foarte mult sunt foarte fericit. și m-a asigurat că face multă vraja inclusiv

    Vraja dragostei
    Vraja de putere
    Vraja de succes
    Vraja bolii
    Vraja de sarcină
    Vraja de căsătorie
    Vraja de slujbă
    Vraja de protecție
    Câștigă instanța de judecată
    Vraja de noroc etc.

      aveți nevoie de ajutorul său, MARE Dr. Ilekhojie contactați-l pe această adresă de e-mail (gethelp05@gmail.com) sau adăugați-l pe whatapp +2348147400259 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi veșnic recunoscător. Mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere