Gânduri în doi...

                lui Guby



privirile... parcă ar fi două litere
strâns lipite,
ca două mâini albe
căutând cu înfrigurare
o privire.
cuvintele...
vagi, goale, dar pline de sens.
ne-am mai întâlnit undeva
oare?!

spune-mi,
ți-e cunoscut gustul acesta de măr
roșu
sau poate mirosul de iasomie
din părul meu.
ne-am mai văzut undeva
oare?!
cu siguranță ți-am
atins
mâna caldă
într-o stație
când
mergeai grăbit spre ușile
larg deschise.
ne-am mai atins undeva
oare?!
e inutil să mai caut momente
și gânduri
aproape rătăcite.
ne întâlnim în fiecare zi,
ne atingem
în orice clipă
și simțim
totul împreună
perfect sincronizați
într-o lume
a întrebărilor...


4 comentarii:

  1. http://www.trilulilu.ro/mitzachi/6c0992161263c8

    Cu ape de rosu-n ochi,
    Valuri largi de alb,
    Mov si verde zboara cald
    Pe chipul tau drag,
    Esarfa in dar.

    Tin minte si-acum
    Ne-am oprit din drum
    Ce bine-mi amintesc, ce clar,
    Ti-am infasurat
    Esarfa in dar.

    Culorile alergau,
    In vant se certau
    Fata toata-ti lumina
    Cu albul de var,
    Esarfa in dar.

    Aveam optsprezece ani,
    Eram Beatles fani
    Si umblam in tenisi albi.
    Primavara-n par
    Si miros de mar.

    A mai trecut de-atunci ceva,
    Albul de var nu-i chiar la fel
    Tu gandesti altceva
    Si mai e si el.
    Eu, aici, tu, acolo,
    Niciodata noi.

    Te mai vad, cand si cand,
    El in stanga ta,
    Si nu pot sa-ti spun ce gandesc
    Cand la gatu-i vad
    Esarfa in dar.

    Cu ape de rosu-n ochi,
    Valuri largi de alb,
    Mov si verde zboara cald
    Pe chipul tau drag,
    Esarfa in dar.
    Pe chipul tau drag,
    Esarfa in dar...
    Pe chipul tau drag...
    Esarfa in dar...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Penoz, ca de obicei esti simpatic. Cine e autorul versurilor?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Lulu, daca te uiti bine, ti-am lasat in acelasi mesaj de mai sus si un link...
    Versurile sunt de fapt o melodie cantata de Mircea Baniciu iar versurile ii apartin tot dumnealui.
    Link-ul despre care iti vorbeam, te duc pe un site unde poti asculta si melodia.

    PS... rezolva problema cu link-urile... m-as putea exprima mult mai bine prin muzica si poezie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, neatentia mea. Sorry :( incerc sa rezolv problema cu link-urile. Stii, pltaformele gata facute precum blogspot sau wordpress niciodata nu vor satisface in intregime dorintele si asteptarile mele :) dar trebuie sa ma multumesc cu ce mi se ofera, nu?

    RăspundețiȘtergere