Porția de bucurie și voie bună :)

       
          Azi sunt supărată. Vizitele la stomatolog încep să mă ruineze psihic. Afară plouă. De vreo 3 aăptămâni și nici nu mai țin minte de când n-am savurat razele soarelui. Totuși când nu mai speram să zâmbesc pe siua de astăzi, s-a găsit cineva care să mă înveselească. Soacra Mică!  A postat pe blogul ei mai multe link-uri utile, minunate chiar care mi-au înveselit ziua, dar alături de care am făcut o incursiune în trecut, în copilărie. Filme cu desene animate și tot felul de alte distracții. Apropos, am aflat cum va arăta viitorul meu bebe! :)) Iată câteva „opere”.
P.S. Acum mă delectez cu desene animate. Trăiască în veci copilăria!


2 comentarii:

  1. Frumos efectul in creion :) Romantic, visator. Imi place mai ales cel cu florile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! in general imi plac pozele alb-negru. Denota simplitate :)

    RăspundețiȘtergere