Blogul meu are 1 an

         Deja un an? Parcă ieri scriam amuzată primul articol. Spațiul unde am scris ce mă doare, ce mă deranjează sau ce-mi place și iubesc a devenit și al vostru pentru că v-am împărtățit totul. Sau aproape totul căci am și eu micile mele secrete. N-am scris nici rar, nici des. Uneori în fiecare zi, alteori mai rar, în funcție de timpul și resursele disponibile. N-am vrut și nici nu vreau sute de cititori, ci doar pe cei care au intrat o dată pe blog și au revenit și a doua oară pentru că au găsit ceva interesant, plăcut.
        Dacă astăzi sărbătorim 1 an este datorită vouă celor care ați accesat pagina și v-ați expus nemulțumirea, spijinul, părerea, indiferent care a fost, fie că mi-a plăcut sau nu. Vouă vă dedic această zi, sperând că veți fi alături și când vom împlini 2 ani sau poate 10. Vă mulțumesc că m-ați încurajat să scriu și să-mi exprim trăirile. Nu pot promite că voi fi la fel de sârguincioasă și în acest an pentru că e unul extrem de important și obositor pentru mine, iar prin vară îmi voi susține teza de doctorat. Dar pot să vă promit că voi încerca să evadez și în aces spațiu virtual pentru a-mi descărca sufletul, pentru a scrie poezii sau articole. 
         Așadar, prieteni, colegi și vizitatori anonimi, vă mulțumesc încă o dată pentru susținerea și încurajările pe care le-am primit de la voi. Iar blogului îi urez viață lungă :)

2 comentarii:

  1. Succese mari si din partea mea!
    www.ruslanvascan.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes în continuare! Să ştii că îţi citesc blog-ul cu o deosebită plăcere chiar dacă nu comentez...

    Să ai un 2011 extraordinar şi muuult spor în redactarea tezei! De-abia aştept momentul când o vei susţine public!

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere