Vacanţă, în sfârşit ai sosit!

Vara aceasta parcă nici nu a existat pentru mine. Cel puţin până acum, la mijlocul lunii iulie. Îngropată (la figurat) în cărţi n-am avut timp să observ natura din jurul meu, să mă delectez cu vreo carte de literatură artistică. Am observat doar că a plouat. Mult. Am terminat şi masterul, mi-am susţinut lucrarea şi cred că pot pleca în vacanţă. Aşa că mâine iau drumul spre casă, în Basarabia mea dragă. Şi cu toate că locuiesc de 11 ani în România, cu siguranţă voi simţi aceleaşi emoţii când voi trece Prutul şi când mă voi gândi că îndată voi zări căsuţa pe străduţa mea. Da, şi cireşul de la poartă şi cuiburile de rândunele şi câinele care dă din coadă fericit că am venit.

Vouă vă doresc o vară minunată, plăcută şi petrecută aşa cum vă doriţi. Ne revedem după ce mă întorc bronzată, fericită şi cu bateriile pline de energie pozitivă! Vacanţă placută tuturor!

11 comentarii:

  1. vii aici şi ce ai de gînd să faci? ceva oferte ai avut acolo în România?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu vin doar in vacanta. Am terminat masteratul, dar locuiesc in Romania. Ti-am mai spus (pe blogul tau) ca in Moldova vin pentru mi-e dor de parinti si de casuta de langa malul Prutului. Lucrez aici si viata mi-e tot aici. Nu ma mai pot intoarce in Modova pentru a ma realiza. Fac aici acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Andrei, merci frmuos! Tu unde petreci vacanta? Inapoi in frumoasa noastra Bucovina sau tot la Bucuresti? Oriunde si oricum iti urez odihna placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maine merg spre Viena si Praga, dar o s-ajung si-n Bucovina. Am si fost doua saptamani acolo. Am planuri de bejenie, bani sa fie. :)) Iti urez si eu odihna placuta. Abia astept sa stam de vorba fata-n fata. Multa bafta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vacanta placuta, draga mea Lilia! Sa te relaxezi din plin...
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vacanţă plăcută în continuare!
    http://blogulluivalentyn.blogspot.com/2010/07/eur
    opa-nu-ne-aruncati-din-nou-in.html
    Despre o Europa imbătrânită şi îngenunchiată rusului care intentionează să ne dea din nou pe tavă Moscovei

    RăspundețiȘtergere
  7. O vacanță splendidă-ți doresc din toată inima Lulu! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc tuturor pentru urari! Sper ca toti ne bucuram de vacanta si de clipe minunate!

    RăspundețiȘtergere