La mulți ani, Andrei!

      Azi sunt fericită! Atât de fericită că am plâns. Prietena mea, Michelle, a adus pe lume un bebeluș sănătos și drăgălaș pe nume Andrei. Nu știu de ce, dar la această veste, genunchii au prins a-mi tremura, iar vocea s-a pierdut pe undeva. Pot să repet a suta oară că sunt fericită? Mă bucur că acestă femeie minunată există și că am bucuria și privilegiul să mă număr printre prietenii ei. Mă bucur că astăzi a devenit mămică după o sarcină grea și cu multe probleme. Mă bucur că astăzi ține în brațe un bebeluș sănătos și că problemele, gândurile și suferințele au rămas undeva departe, departe gonite, uitate, umbrite de frumusețea acestei zile.
     Sunt fericită pentru această familie, pentru acești prieteni dragi. Am certitudinea că Andrei va crește înconjurat de multă atenție, dragoste și multe animale. Nu știu dacă e de vină acest fericit eveniment, dar cred că-mi doresc și eu un pui de om micuț în brațe. Azi sunt fericită!

P.S. Dacă fericiții părinți îmi vor permite, voi posta o poză și cu ei :)


3 comentarii:

  1. Am si eu o intrebare: pe prietena ta o cheama cumva Mihaela? Si e casatorita cu Stefan (zis Steve)? Ca mi se pare tare cunoscuta din aceasta fotografie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ea e! Scuze, am sarit peste prenume, oboseala crunta...
    Se pare ca avem o cunostinta in comun, sotul meu a fost coleg de facultate cu Steve si de aici o stiu pe Michelle.
    Super, super! Sa le transmiti multa fericire din partea mea (+ Vali)si sa aiba parte de un copil extraordinar, la fel ca si parintii sai!
    Te pup dulce, Lilia si iti urez o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Oana, da ei sunt fericitii parinti, Mihaela si Stefan, dar eu le zic Steve si Michelle :)In plus, sotul tau, Valentin, a fost in grupa nu doar cu Steve ci si cu prietenul meu :). Adica au fost toti trei intr-o grupa :))
    Le voi transmite salutarile tale calde! Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere