O primăvară caldă!

     Îmi plac adierile timide ale vântului și gândurile că a trecut o iarnă grea. Chiar daca își va mai scutura Dochia cojoacele, mă bucur de primele raze de soare și zâmbesc cu drag tuturor oamenilor de pe stradă. Mi-aș dori primăvara aceasta să fiu acasă, în Basarabia, să culeg cei mai frumoși ghiocei, cele mai gingașe brândușe, să admir cele mai roșii lalele. Dar, indiferent unde ar fi, primăvara e frumoasă, caldă și prietenoasă oriunde!
      Vă doresc și vouă tuturor o primăvară caldă, frumoasă, bogată în de toate! Gânduri bune, un ghiocel alb și un mărțișor pentru voi toți!

Mi-e atât de dor de primăvara de acasă că am răsfoit toate fotografiile pe care le am! Postez mai jos câteva :) 

8 comentarii:

  1. Cu drag de martisor, primeste primavara in sufletul tau, si fie ca acest anotimp sa iti aduca in viata ta implinire si noroc, fericire si iubire si nu in ultimul rand caldura sufletesca de la cei dragi. Iti doresc o primavara frumoasa!…

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Movi! O primavara frumoasa, darnica si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc efectiv, o primavara minunata sa ai, Lili !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Penozule! Sa ajunga primavara si la tine cu tandrete, caldura si multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti ofer si eu cateva flori minunate de la Arras, urandu-ti o primavara la superlativ, plina de frumusete, inocenta, optimism... lista poate continua!

    http://galeriadefotografii.blogspot.com/2010/03/de-8-martie.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana, multumesc pentru aceste floricele calde, gingase, frumoase! Cred ca in Franta a venit deja de mult timp primavara...

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, a venit, dar totusi vantul isi face de cap. Avem parte de un vant destul de rece si destul de "fortos". In rest, toate sunt bune si frumoase, citesc mai tot timpul si fac multe fotografii ca sa vada si cei de acasa cat e minunat e acest orasel francez.
    Te pup, draga mea Lilia si iti urez tot binele din lume! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiam eu ca iti place mult sa fotografiezi :) Eh, oraselele micute, de provincie sunt extrem de dragute, cochete si foarte curate. Ce dor mi-e de Franta! Te pup, Oana, si-ti doresc un sejour nemaipomenit!

    RăspundețiȘtergere